onsdag 21 november 2012

Hej hopp!

Trött i vanlig ordning och på dåligt humör. Känns som det också är i vanlig ordning. Antingen har jag kraftiga PMS- besvär eller så har jag nåt allvarligt fel. Jag har varit på ganska bra humör under dagen tycker jag men nu är jag på sämst humör.

Sam vägrar sova!! Han leker i sitt rum. Vad ska man göra med detta barn? Tråkiga trotsperiod som inte vill ge med sig. Han kanske sov för länge idag. Jag la han tidigare så han skulle vakna tidigare men kom på att jag inte kan väcka han redan vid ett för då har vi ett litet monster här på kvällen som förmodligen somnar förtidigt istället. Imorgon får det bli 12-13.30, han blir så grinig när man väcker honom så jag drar mig verkligen för det men så får det bli.

När Sam somnat funderar jag med på att lägga mig i sängen. Greys är ju ikväll, nåt att se fram emot. :)
Hjärtat sover redan, hon har inga sömnproblem den inte. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar