måndag 28 oktober 2013

Busväder hela dagen.

Därför har vi blivit inne hela dagen. Försökte öppna upp lite men dörren blåste bara upp så det gick inte. Fönster kan jag inte öppna i denna lägenheten för jag kan inte stänga de igen och nu har jag ingen stark karl i huset längre så det gick ju inte det heller. 

Sam och jag har myst i mjukiskläder hela dagen. Lekt med bilar, pusslat, målat, pärlat, busat, hoppat i sängen och en massa annat skoj. :) Nu myser vi framför en film och lite kvällsmat. 

Sam har varit så duktig med att vara blöjfri, även på natten. Det har inte kommit en enda droppe i blöjan på natten, sen vi började med detta, och på morgonen tar han av sig den för att kissa på toaletten. Och han klagar varje kväll när blöjan åker på för han vill inte ha den på sig så inatt testar vi utan. Med skydd i sängen såklart! :) Ska bli spännande att se resultatet. 


Denna ritade Sam idag och berättade för mig att det var en igelkott. Ja, visst är det likt?!! Han är ett geni min lilla treåring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar