tisdag 29 oktober 2013

Morgonrutiner

Sam tittar på film samtidigt som han springer runt och leker. Jag dricker kaffe och väntar på att äggen ska koka färdigt. Åh, vad underbart det är med kaffe igen på morgonen. Och inte behöva stressa i sig frukost bara för att bli av med illamåendet. Nu kan jag ju njuta av frukosten och ta mig tid att göra god frukost. 

Natten gick helt suveränt! Sam vaknade vid ett och ville sova inne hos mig och då passade vi på att kissa. Sen har jag inte mycket mer att berätta. Jag är såååå stolt över honom så det finns inte! Min stora kille liksom. :) 

Idag funderar vi på att ta bussen till maxi och strosa runt lite. Sam ska få köpa upp sina födelsedagspengar och jag vill handla nån billig skit-dvd. Den i sovrummet kör på sin sista refräng. 

Nu är det frukost! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar