onsdag 30 oktober 2013

God morgon.

Vad jobbigt det är att gå upp när Sam fortfarande sover. Jag vill också ligga kvar. :( Det är ju liksom Sam som får fart på morgonen men jag hoppas kaffet gör sitt jobb idag. För vanligtvis tycker jag inte att det ger nån sådär höjdareffekt. Det är bara gott. Och dricker jag för mycket så blir jag inte direkt piggare. Bara illamående och skakig. 

Idag är det jobb. Är inte alls sugen men det är jag aldrig när jag har Sam. Förlorar ju tre dagar med honom bara för att jobba. Usch. 

Igår tog vi oss till Maxi, tog med oss min lillebror. Sam köpte upp sina pengar men jag handlade ingen dvd för det glömde jag. Och nu blev jag snål så den får hålla ett tag till. ;) 
Vi stannade hemma hos mamma och alla efter Maxi och var där hela dagen sen. De bjöd på mat och vi kunde bara ta att lugnt. Skönt att komma iväg när man var hemma hela måndagen. 

Bläää. Vad trött jag känner mig. Ska försöka få i mig frukost med. Tjo! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar