söndag 3 november 2013

MmmmBop.

Har inte så mycket att skriva. Sam har åkt till Oskar och jag är deppig för det i vanlig ordning. Nu är jag så känslig så det är läskigt. Jag kan gråta hela tiden, för typ allting. Jobbigt vissa lägen när det inte riktigt passar sig med tårar. ;)

Imorgon drar Petrus och jag till Sannios och hennes ElliBelli. <3 Så det blir supermysigt! Behöver verkligen det. Det tråkiga är att komma hem till ett tomt hem. Nu har jag inte ens Hjärtat och det är dessa veckorna som är jobbigast. Men jag ska försöka hålla mig sysselsatt. Finns faktiskt saker jag behöver göra. 

Hitta den dammsugarpåsen som passar min dammsugare innan jag slänger ut fanskapet t.ex. Köpt två paket som inte passar men tydligen räcker det inte att läsa på förpackningen där det står "Electrolux-volta", precis det min heter. Då ska man titta på baksidan av paketet för att matcha modellnumret. O M G ! 
Detta visste säkert alla utom jag. 
Tydligen ska det finnas en som passar alla dammsugare också? Men det visste säkert alla också. Fråga mig inte ens hur jag kunnat köpa rätt tidigare eller vart vi fått påsarna ifrån innan. För jag kan inte ens minnas att jag köpt nån. 
Aja, inget stort bekymmer men hade hellre lagt pengarna på annat än dammsugarpåsar. 

Ska borsta tänderna, lägga mig i sängen och glo på tv. Suus ringer snart med. 
God natt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar