lördag 2 november 2013

Mys i regnet.

Sam och jag myser framför en film och lite godis. Busigt värre, men lördag är det och middag har vi ätit massor. Så varför vänta till kvällen? Bättre vi får varsin sockerkick på dagen än innan läggdags. :) När tvätten är färdig så trotsar vi vädret och tar oss ner till min mor. 

Sam har sovit utan blöja hela veckan så nu tycker jag man kan säga att han är helt blöjfri! Och inte en enda olycka. Jag hade förväntat mig olyckor på natten men inte ens då. Impad till tusen är jag! Nu har man däremot 1 1/2 paket blöjor som står. Känns ju lite väl länge att spara dessa till nästa så får väl försöka bli av med dom. Kommer inte på någon som kan behöva bara. 

Imorgon kommer Oskar och hämtar min plutt. Det blir inte lättare med tiden, typ svårare. Och jobbigare. Som tur är så är Sam alltid glad när han åker så överlämningen är iaf inte sorglig på det viset. Men igår blev Sam lite ledsen för han saknade Oskar. Det är skitjobbigt!! Men sen var han supertrött efter dagis med så allt spelar ju in för de små och deras känslor. :( 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar