fredag 1 november 2013

Inväntar jobbet.

Tretton minuter till arbetet börjar.

Andra dagen jag kräks på morgonen. Igen. Vad fan? Åååååh, jag blir så trött. Men samtidigt är jag så härdad att jag inte bryr och speciellt inte på morgonen då jag bara kräks typ slem och galla. Hatar att spy upp mat... 

Sam är för övrigt hopplös på morgonen. Han ska inte klä på sig, och han ska bara ha "angry birds kläder" på sig, det man får på han tar han av sig. Borsta tänderna vill han då absolut inte och han vill verkligen inte till dagis. Dock är han aldrig ledsen när han väl kommer fram. Däremot gråter han sig hes när vi ska hem istället. Haha. 
Treårsåldern är härlig på fler sätt än vad den är jobbig men när man redan är stressad på morgonen så är sånt här beteende väldigt tålamodsprövande... 

Nu är vi lediga helgen iaf och då ska vi mysa med mamma/mormor en dag och så får musikgatan besök av gamla grannar som vi alla ska fika med på söndag. :) 

Nu. Worki worki. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar